مقاله ها

ماندگاری فیبروز ابرو

ماندگاری فیبروز ابرو-فیبروز

فیبروز ابرو یکی دیگر از شرایطی است که افرادی که قصد انجام و اجرای این روش را دارند بدون شک حساسیت زیادی به این موضوع نشان می دهند. به طور کلی می توان گفت که ماندگاری فیبروز ابرو به دلایل مختلفی بستگی دارد.

اگر از شکل، حجم یا تعریف ابروهای خود ناراضی هستید، این تکنیک ممکن است برای شما جالب باشد. به این دلیل که می تواند بدون توجه به میزان مو، ظاهری طبیعی به ابروها بدهد.

ما را در اینستگرام دنبال نمایید

فیبروز ابرو چیست؟

اصطلاح فیبروز برگرفته از نام شرکتی است که این روش را برای به دست آوردن ابروهای زیباتر پایه گذاری کرده است. در لغت فیبروز، فی نام شرکت و کلمه رفرش به معنای خط ابرو یا ابرو است. شرکت فیبروز در صربستان واقع شده و دانشجویان ایرانی زیادی دارد و در حال حاضر در ایران از فیبروز ابرو برای فرم دادن به ابروها استفاده می شود.

فیبروز کردن ابرو یک روش نیمه دائمی برای آرایش ابرو است که در این روش از سوزن های یکبار مصرف به صورت دستی برای سایه زدن و سایه زدن ابرو استفاده می شود که پس از انجام فیبروز کردن ابروهایی زیبا و طبیعی خواهید داشت.

در ادامه خواهیم خواند چه عواملی بر ماندگاری فیبروز ابرو تاثیر دارند.

مراحل فیبروز ابرو

فرم دادن به ابرو امروزه یکی از روش های بسیار پرطرفدار و محبوب است، مخصوصا خانم هایی که به شدت به مد و زیبایی خود اهمیت می دهند، این روش را می پسندند و گزینه بسیار مناسبی برای آنهاست. با ابداع و معرفی این روش آرایش ابرو، خیلی زود در سراسر جهان مورد استقبال و توجه قرار گرفت، به طوری که پس از مدت کوتاهی، برانکو که تنها به روش آرایش ابرو راضی نبود، روش های آرایشی دائمی تری را ابداع کرد. مراحل فیبروز ابرو به شرح زیر است:

ابتدا باید خطوط ابرو روی تاج ابرو کشیده شود، هر خط دو بار دیگر کشیده شود، سپس نوبت به شوک زدن ابرو می رسد، بعد از 3 تا 4 دقیقه ابروها رنگ می شوند و نوبت به شوک زدن می رسد. نکته 10 روز قبل ابرو نباید کشیده شود رنگ انتخاب شده خیلی روشن است در مرحله بعد قوس ابرو و دم ابرو کشیده می شود ضخامت ضربه ها باید دو برابر شود. بسته به نوع پوست فیبروز ابرو در چند مرحله انجام می شود و برای بهینه سازی عملکرد این روش پوست نرمال و خشک مناسب است.

اگر قصد دارید فیبروز ابرو انجام دهید، باید به چه مسائلی توجه نمایید؟

اگر قصد دارید فیبروز ابرو دائمی انجام دهید، مسائل زیادی وجود دارد که باید به آنها توجه کنید. برای گرفتن ابروهای دائمی به چه نکاتی توجه کنیم؟ اول از همه، شما باید در انتخاب فردی (موسسه) که برای شما روش فیبروز را انجام می دهد، بسیار دقت کنید. فردی که فیبروز ابرو را برای شما انجام می دهد باید در زمینه کاری خود متخصص بوده و آموزش میکروبلیدینگ را دیده باشد. برای شخصی که برنامه را اجرا می کند، به دلایل زیادی، از طراحی ابرو گرفته تا انتخاب رنگ، از فرآیند اعمال تا مراقبت های پس از استفاده، متخصص بودن مهم است. بعد از اینکه تصمیم به انجام فیبروز گرفتید، حتما بپرسید که از کدام رنگ ها استفاده می شود. مطمئن شوید که رنگ ها طبیعی و دارای مجوز هستند. نکته بسیار مهم این است که سوزن های استفاده شده یکبار مصرف باشند.

مزایای میکرو فرم دادن به ابرو :

1- تقارن ابرو

2- فرم دادن به تاج و قوس ابرو

3- جلوه ای دقیق و طبیعی به ابروهای شما می دهد

4- این نوع تاتو به راحتی پاک می شود و شکل ابرو را تغییر می دهد

5- درد و سوزش کمتر نسبت به روش های قدیمی به دلیل کار در اعماق کم

6- دقت بیشتر به دلیل دستی بودن این روش

 

چه کسانی نمی توانند از این روش استفاده کنند:

افرادی که قبلا از خالکوبی استفاده می کردند دیگر نمی توانند از این روش استفاده کنند و این روش برای کسانی استفاده می شود که هرگز از هیچ روش تاتو استفاده نکرده اند.

خانم‌های باردار و خانم‌هایی که در دوره شیردهی هستند و خانم‌های که دروران قائدگی را سپری می‌کنند نمیتوانند فیبروز ابرو انجام دهند.
ماندگاری فیبروز ابرو به عوامل زیر بستگی دارد
  • کیفیت پوست
  • جریان و مراقبت پس از درمان
  • قرار گرفتن در معرض عوامل خارجی مختلف

عوامل موثر بر ماندگاری فیبروز ابرو

با رعایت نکاتی که در ادامه بیان خواهیم کرد به راحتی می توانید طول عمر ابروهای خود را تا 3 سال افزایش دهید.

عمق ابرو

این نوع هچ با استفاده از قلم میکروبلیدینگ انجام می شود. این بدان معناست که هر چه خالکوبی عمیق‌تر پاک شود، برداشتن آن بیشتر طول می‌کشد و عمق آن کمتر می‌شود.

نوع پوست

یکی از عوامل موثر بر ماندگاری فیبروز ابرو، نوع پوست مشتری است. هر چه پوست چرب تر باشد، دوام ابروها کمتر خواهد بود. بهتر است صورت قبل از میکروفیبروز خراشیده شود تا ماندگاری آن افزایش یابد.

تغییرات در هورمون های بدن

قاعدگی، بارداری و شیردهی دوره هایی هستند که در طی آن هورمون های بدن تغییر می کند و تاثیر بسزایی در ماندگاری فیبروز ابرو دارد. به همین دلیل توصیه می کنیم تا پایان دوره های فوق صبر کرده و سپس اقدام به فیبروز کنید.

آیا فیبروز ابرو درد دارد؟

قبل و در طول درمان از بی حس کننده های موضعی برای به حداقل رساندن ناراحتی استفاده می شود. مشتریان ناراحتی را بسیار اندک احساس میکنند.

آیا فیبروز بهتر از میکروبلیدینگ است؟

به طور کلی، تکنیک فیبروز نه تنها نوع جدیدی از تکنیک میکروبلیدینگ است. همچنین، این روش گزینه بهتری را ارائه می دهد. این بار جلو یا شکل شدیدی وجود ندارد. علاوه بر این، این تکنیک کم تهاجمی است و ماندگاری بیشتری نسبت به سایر تکنیک های مشابه دارد.

رنگدانه های مورد استفاده در فیبروز ابرو

فیبروز ابرو در رنگ های مختلف وجود دارد. رنگ های مورد استفاده در این روش زیباسازی ابرو از مواد معدنی مختلف تهیه و تولید می شوند و به دلیل اینکه فلزات سنگین ندارند به راحتی جذب پوست می شوند بنابراین ظاهر ابروها بسیار طبیعی به نظر می رسد. همچنین یکی از ترس های خانم هایی که قصد استفاده از این روش را دارند ترس از ترک قسمت پایین این روش است که به جرات می توان گفت جای نگرانی و تنش نیست و رنگ مورد استفاده در این روش آرایشی آسان به طور کامل از روی پوست پاک می شود و هیچ رنگ قرمزی باقی نمی گذارد. ناگفته نماند که فناوری دیگری به نام نانوفیبروز وجود دارد، در واقع نانورفرش جدیدترین فناوری برای زیباسازی ابرو پس از فیبروز است که توسط دستگاه ها و سوزن های نانو انجام می شود.

جمع بندی

در میان ترندهای ابروهای سال 2023، تاثیر فیبروز و تکنیک های آرایش دائمی را نمی توان نادیده گرفت. میکروبلیدینگ شامل استفاده از تکنیک دستی برای کشیدن ابروهای فردی است که جلوه ای طبیعی و واقعی ایجاد می کند. آرایش دائمی، از طرف دیگر، یک تکنیک خالکوبی است که به شما امکان می دهد رنگ دائمی ابرو را بدست آورید و جایگزینی ماندگارتر برای میکروبلیدینگ ارائه می دهد. 

از این تکنیک ها می توان برای اصلاح شکل و رنگ ابروها، ایجاد یک جلوه طبیعی یا دراماتیک یا به سادگی برای رسیدن به ظاهری مرتب و مشخص استفاده کرد. هر دو تکنیک را می توان توسط یک متخصص آموزش دیده انجام داد و چندین ماه ماندگاری دارد که میتوان ماندگاری فیبروز ابرو را با یک سری از تکنیک ها که در بالا گفته شده افزایش داد.

برای دریافت مشاوره و تعیین وقت با ما تماس بگیرید.

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *