مقاله ها

مزایای میکروبلیدینگ ابرو

مزایای میکروبلیدینگ ابرو

به طور کلی موها با افزایش سن نازک می شوند و کم پشت تر می شوند. میکروبلیدینگ ظاهری جوان تر، متقارن و صیقلی را برای شما به ارمغان می آورد.در این مقاله به مزایای میکروبلیدینگ ابرو پرداختیم که میتوانید با مطالعه آن بیشتر درباره ی این روش اطلاعات کسب کنید.برای اکثر ما خانم ها، ابروها بخش مهمی از هویت ما هستند. به همین دلیل است که ما زمان و پول زیادی را صرف زیبا کردن آنها میکنیم. میکرو بلیدینگ یک روش نیمه دائمی است.

میکروبلیدینگ ابرو چیست؟

میکروبلیدینگ در واقع روش پیشرفته تاتو های سنتی است. در این روش نواحی خالی و ناقص ابرو ها با کاشت رنگ در پوست پر میشوند و ظاهری بسیار شبیه به ابرو های طبیعی ایجاد میشود. میکروبلیدینگ یک روش آرایش دائم بر روی ابرو هاست که نتایجی بسیار طبیعی و واقعی ارائه میدهد. این کار توسط ابزار خاص و توسط افراد متخصص انجام میشود.
میکروبلیدینگ برای خانم هایی که مایل به کامل تر شدن ابرو و داشتن ابروهای پرپشت تری هستند، اما مهارت استفاده ازکشیدن مداد یا براش به داخل ابروهای خود را ندارند˒ بسیار مناسب است.
میکروبیلدینگ یک نوع تاتوی نیمه دائمی است که روی ابرو اجرا می‌شود، اما بر خلاف خالکوبی‌های سنتی که در آن از تفنگ تاتو استفاده می‌شود، در میکرو بیلدینگ از یک ابزار به شکل تیغه استفاده می‌شود. روی این تیغه، یک ردیف از سوزن‌های ریز قرار دارند که به سختی قابل رویت هستند و برای ایجاد خراش‌هایی شبیه تار مو و قرار دادن رنگ در این خراش‌ها استفاده ‌می‌شوند.
مزایای میکروبلیدینگ ابرو بسیار زیاد است واقع، میکروبلیدینگ ابرو، به شما ابروهایی زیبا با تارهای طبیعی هدیه می‌دهد که تا یک یا دو سال پاک نمی‌شوند و شما را از آرایش و مداد ابرو بی‌نیاز می‌کند.

فرایند میکروبلیدینگ چگونه است

لازم است بدانید که معمولا برای ایجاد ظاهری کامل و طبیعی برای ابروها، ممکن است به 2 مرحله میکروبلیدینگ نیاز داشته
باشید. زیرا تکنیک و هنر میکروبلیدینگ بسیار ظریف است و به همین دلیل نیاز به دو بار بازدید دارد تا اطمینان حاصل شود که تمام
خطوط به طور مساوی از رنگدانه اشباع شده اند.

نوبت دوم معمولا با نام نوبت ترمیم شناخته شده است که مکمل نوبت اول میکروبلیدینگ است و 6 تا 8 هفته پس از قرار ملاقات اولیه
پس از نشستن رنگدانه ها در پوست انجام می شود. در نوبت ترمیم یا مکمل، فرد متخصص در زمینه میکروبلیدینگ ممکن است هر
گونه تنظیمات مورد نیاز را انجام دهد تا اطمینان حاصل کند که هر خطی که به روش میکروبلیدینگ در لا به لای ابرو کشیده است، دارای رنگ یکنواخت است.

هدف از انجام میکروبلیدینگ ابرو چیست؟

هدف از انجام میکروبلیدینگ ابرو این است که محصولات آرایشی مورد علاقه خود را بازسازی کنید، اما به شکل دائمی خود، به طوری که بتوانید ظاهری را که دوست دارید، بدون نیاز به هر روز استفاده کنید.

با میکروبلیدینگ، تا زمانی که نتایج قابل مشاهده باشد، نیازی به یک محصول واحد ابرو نخواهید داشت. این نه تنها به برنامه صبحگاهی شما سرعت می بخشد، بلکه آن را آسان تر می کند. همه افراد به یک اندازه در آرایش کردن یا فرم دادن به ابروهای خود مهارت ندارند و این می تواند برای برخی دردسر واقعی باشد.

با میکروبلیدینگ، دیگر هرگز مجبور نخواهید بود که برای ابروهای خود وقت زیاد بگذارید.

مزایای میکروبلیدینگ ابرو

در ادامه این مقاله در مورد مزایای میکروبلیدینگ ابرو اطلاعات بیشتری کسب میکنید.

مزایای میکروبلیدینگ ابرو –میکروبلیدینگ شما را جوان تر نشان می دهد

به طور کلی موها با افزایش سن نازک می شوند و کم پشت تر می شوند. میکروبلیدینگ ظاهری جوان تر، متقارن و صیقلی را برای شما به ارمغان می آورد.

مقرون به صرفه بودن

میانگین بین المللی برای این روش تقریبا از 600 دلار است این ممکن است کمی گران به نظر برسد، اما اثرات آن بیش از یک سال باقی می‌ماند تا اینکه نیاز به ترمیم کردن داشته باشید. وقتی به قیمت لوازم آرایش و زمان صرف شده برای مرتب کردن ابرو فکر می کنید، نسبتاً مقرون به صرفه است.

مدت زمان انجام میکروبلیدینگ کم است و قیمت نسبتا مناسبی هم دارد ودوام آن را با انجام یکسری کار ها میتوانیم افزایش داد(پست ما را راجع به این موضوع در اینستکرام ببینید)، اما میکروپگمنتیشن با استفاده از ابزار دیجیتال به صورت تخصصی تر رنگدانه ها را در عمق بیشتری از پوست نفود میدهد در نتیجه ماندگاری بیشتری دارد .

به شما ابروهای سفارشی رویاهایتان را می دهد

یکی دیگر از مزایای میکروبلیدینگ ابرو این است که یک درمان کاملا سفارشی است. ابروها مطابق با مورفولوژی صورت شما به بهترین شکل با ویژگی های شما مطابقت دارند. شکل ابروها با دقت ریاضی محاسبه می شود و این روش تضمین می کند که ابروهای شما زیبایی طبیعی شما را به بهترین شکل ممکن نشان دهد.

هر انچه باید بعد از انجام میکروبلیدینگ ابرو رعایت کنید

تا 3 روز به ابروهای خود آب نزنید و حداقل به مدت 7 تا 10 روز، ابروهای خود را از آب دور نگه دارید.
ابروها را به آرامی با نوک انگشت بشویید، با آب و صابون آنتی باکتریال به مدت حدود 10 ثانیه بشویید و سپس خشک کنید.
هر روز از مقداری پماد مرطوب کننده استفاده کنید.
از آرایش کردن روی ناحیه ابرو در حالی که به طور فعال در حال بهبود است خودداری کنید تا این ناحیه تا حد ممکن تمیز بماند.
قسمت های پوسته شده ابرو را جدا نکنید
حداقل تا 4 هفته پس از میکروبلیدینگ از قرار گرفتن در نور مستقیم خورشید یا برنزه شدن خودداری کنید.
حداقل تا 4 هفته پس از میکرو کردن ابرو، از اسکراب یا لایه بردار صورت استفاده نکنید.
حداقل 10 روز پس از میکروبلیدینگ ابرو روی صورت نخوابید.

آیا میکروبلیدینگ ابرو درد دارد؟

همانطور که از نامش پیداست ، میکروبلیدینگ در واقع داشتن صدها برش کوچک روی خط ابرو است. دقیقاً مانند خال کوبی ، این برش
های کوچک پوست را خراش می دهد، سپس با یک رنگدانه پر می شود.بیشتر آرایشگرها از یک بی حس گننده استفاده میکنند بنابراین ،
به جای احساس واقعی درد ناشی از برش تیغه ، به احتمال زیاد فقط از طریق ابزار میکروبلیدینگ روی صورت خود احساس فشار
خواهید کرد ، یا ممکن است احساس خراش داشته باشید.
در میکروبلیدینگ ابرو ممکن است 30 دقیقه یا بیشتر طول بکشد تا کرم بی حس کننده اثر خود را نشان دهد. با ادامه روند ، آرایشگر
شما شروع به اضافه کردن برش هایی در بالای یا نزدیک به برش های موجود می کند. ممکن است پوست شما احساس تحریک یا سوختگی کند ، مانند آفتاب سوختگی.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی دسته های خود را در هدرساز -> موبایل -> منوی اصلی موبایل -> نمایش/مخفی -> انتخاب منو، تنظیم کنید.
فروشگاه
نوار کناری
لیست علاقه مندی ها
0 مورد سبد خرید
حساب من