مقاله ها

میکروپیگمنتیشن لب چیست

میکروپیگمنتیشن لب یا هاشور لب با هدف حجیم سازی لب یا قرینه سازی لب انجام می‌شود. یکی دیگر ازهدف‌های میکروپیگمنتیشن لب رفع کردن سفیدی بیشتر از حد لب‌ها می‌باشد. بسیاری از متخصصین زیبایی گفته‌اند، اندازه و مدل و قرینه بودن لب‌ها تو زیبایی صورت تاثیر بسزایی دارد.

 

در میکروپیگمنتیشن لب، با استفاده کردن از یک سوزن نازک و کوچک به نوعی رنگدانه معدنی هیپوآلرژیک را داخل لایه دوم پوست کرده است و به آرامی لب‌ها را برجسته کرده و آن را بهبود می‌بخشند. بعضی اشخاص امکان دارد برای رسیدن به نتیجه مطلوب، به چندین بار درمان نیاز داشته باشند.

 

میکروپیگمنتیشن یا آرایش دائمی نوعی از شیوه زیبایی مدرن می‌باشد که مردان و زنان می‌توانند شکل ابروها، خط پیشانی، لب‌ها و چشم‌های خود را از راه فرآیند جذب کردن رنگدانه در لایه پوست تغییر بدهند. این درمان بدون عارضه می‌باشد و برای سال‌ها می‌تواند باقی بماند. همینطور، شیوه‌ایی بسیار عالی برای برگرداندن عزت نفس و اعتماد به نفس در اشخاصی می‌باشد که به آلوپسی و ریزش مو مبتلا می‌باشند.

 

بهترین خدمات میکروپیگمنتیشن لب

 

در حوزه‌ این شیوه، خدمات مختلفی با نام‌های متفاوت به مشتریان عرضه می‌گردد. مانند لب سازی، شیدینگ لب، خط لب ، رژلب و هاشور لب که همه این خدمات در راستای قرینه سازی لب و ازبین بردن عیب‌های چهره و درکل با هدف زیباتر نشان دادن صورت انجام می‌گردد. اما اینکه هر کدام از این شیوه‌ها را چطور و چگونه انجام می‌دهند، مساله‌ی بسیار مهمی می‌باشد.

 

این شیوه علاوه بر زیباتر کردن لب‌های ما کمک می‌کنند از شر رژ لب‌هایی که دارای فلزات سنگینی که روزانه با مصرف‌شان سرب بسیاری وارد بدن‌مان می‌شود راحت بشویم. این شیوه دغدغه زیادی از خانوم‌هایی که مجبور بودند برای وضو آرایش‌شان را پاک کنند رفع می‌کند. ما به خانوم‌هایی که کارمند می‌باشند این روش را پیشنهاد می‌کنیم.

 

اطلاعتی درباره این شیوه

 

نا متقارن بودن لب پایین و بالا و یا تیرگی لبها و یا سفیدی بیشتر از حد لب‌ها تاثیربسیار بدی در زیبایی صورت می گذارد. برای درمان این مشکل‌ها شما می‌توانید میکروپیگمنتیشن لب انجام دهید. در این دوران‌ها از شیوه میکروپیگمنتیشن لب و خط لب استفاده‌های بسیاری می‌شود بعد از میکروپیگمنتیشن ابرو ، این شیوه یکی از مهم‌ترین روش‌های میکروپیگمنتیشن است.

 

این شیوه. بیشتر برای اشخاصی استفاده می‌شود که خط‌های لب و همین طور رنگ لب آنان کمرنگ و روشن است. در میکروپیگمنتیشن لب رنگ دانه‌های مخصوص را با دستگاه مخصوص میکروپیگمنتیشن لبها در عمق سطحی لب داخل می‌کنند که خود باعث می‌شود لبان شما بسیار پر رنگ و دائمی خط‌های آنها مشخص باشد.

 

با کمک میکروپیگمنتیشن لب‌ها شما به آرایش روزانه لب نیازی ندارید و لب‌هایتان دائم رنگی می‌باشد. میکروپیگمنتیشن لب‌ها هر ۶ تا ۸ ماه یک بار به ترمیم نیاز دارد و اگر ترمیم نکنید به مرور زمان کمرنگ‌تر می‌شود. دقت کنید برای انجام دادن این کار از یک متخصص با تجربه و با مهارت کمک بگیرید . مکان مورد نظر هم توجه داشته باشید که باید تماما بهداشتی باشد.

 

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *